Niets doen

13 juli 2014 - Kusadasi, Turkije

Wat is niets doen? Op staan (pfff wel half 7) en nog niets gepland te hebben. Na 3,5uur besloten om naar het strand te gaan. Heerlijk niets doen dus ook echt niets omdat ik mats in de gaten moet houden kan ik niet, lezen, slapen of internetten. Maar vind ik geen probleem gewoon kijken wat mats allemaal uitvreet. Meisjes nat gooien, stenen gooien, kastelen kapot maken! Het gevaar van het strand! Na dik 2 uur heeft mats het wel gehad en met die koperen ploert ik ook wel? Snel nog even in onze strandoufit de supermarkt in omdat t water op was. Snel naar huis en toen heerlijk 2 uur geslapen . Waren moe van t niets doen. Even een kan water, ijs, munt en limoen gemaakt goed tegen de dorst. Mats wilde zwemmen dus een uurtje liggen poedelen in t nieuwe zwembad hoe chill is dat. Besloten om t niks doen vast te houden niet naar t stadje thuis een tosti met chilisaus en komkommers en tomaten voor onze nodige groente. De buurman Turks is langgewenst en kreeg als welkom een hele zak upeigen gekweekte tomaten zo lief heb ik in Nederland nog nooit gehad van mijn buurman. Nu heerlijk op t balkon een boek aan t kezen mars ernst Bobbie en de rest aan t kijken en straks de finale. Door t zwembad is er een hoop gezelligheid bijgekomen kijk mijn ogen uit. Tot morgen

1. Ine en Geert:
    13 juli 2014
    We zijn in munchen gereden van Frankfurt naar munchen een regen bui van 3uur niet normaal meer hier is het nu lekker weer een compleet gekkenhuis ivm de finale alles goed hier groetjes
  2. Cécile:
    13 juli 2014
    Klinkt druk, maar wel gezellig. Ik dacht dat je voor de rust ging. Maar dat komt vast nog wel. Groetjes uit Huissen. Veel plezier met de wedstrijd. Geert en Ien natuurlijk ook. Leuk om in Duitsland naar de finale WK Duitsland-Argentinië te kijken.