De wekker

19 juli 2014 - Kusadasi, Turkije

Goedemorgen ik ben een paar dagen offline geweest omdat ik het druk had. Ja en dat op vakantie! Half 7 vaonochtend ging mij natuurlijke wekker. Hoelaat ik mijn wekkerbook naar bed doe, gister half 11, hij blijft zijn werk goed uitvoeren. Helaas voor mij. Half 7 worden door hem de gordijnen opengegooid en schreeuwt MAMA de zo'n schijnt! Met andere worden ik moet er z.s.m. uit. Gelukkig ben ik verstandig geweest en om 23.00 naar bed gegaan avonden doorzakken zit er echt niet meer in. Ik mag nog net even naar de wc maar dan moet hij zijn drinken,eten en favoriete tv programma  sponsbob aan. Het meest vreselijke programma als je niet kijkt ! Zo nu tijd voor mijn zelf ik maak een bakkie koffie, pak ipad om digitaal de krant te lezen ga op het balkon zitten met de deur dicht om sponsbob niet te hoeven horen en geniet van het uitzicht, de rust, de warmte en het ontwaken van kusadasi! Op zo'n moment ben ik blij dat de wekker zijn werk weer goed heeft gedaan.

1. Ine en Geert:
    19 juli 2014
    Mooi verhaal toch wel leuk zo week met die kleine We zijn weer terug in Huissen het is hier afschuwelijk warm niet leuk meer inde kamer nu 30 graden We hebben een top week gehad terug reis zonder problemen verlopen groejes
  2. Cécile:
    19 juli 2014
    Tja, dat is dan wel het voordeel. Gezellig hoor. Geniet maar lekker met z'n tweeën. Groetjes Cécile, Toine, Pim en Job
  3. Mart:
    21 juli 2014
    nog ff volhouden, versterking is onderweg.