Eten

15 juli 2014 - Kusadasi, Turkije

Zo daar ben ik weer. Gisterochend thuisgebleven bij t zwembad smiddags naar pamucak een niet toeristisch strand wat ik erg leuk vond maar mats fosgeen bal aan na een uur was ik weer op weg naar huis. S'avonds macaroni gemaakt en thuis gegeten. Vanmorgen moest ik naar de vreemdelingen politie om een woonvergunning te krijgen, hebben we nodig voor het huis. Dat is altijd weer een heel gedoe warm druk chaotisch en je moet veel geduid hebben. Ik word ondersteund door Louise een Nederlandse vriendin getrouwd met een Turk! In het gebouw was ik mats even kwijt terwijl ik continu oplet. Hele gebouw doorgerend had hij zich verstopt onder een tafel. Uiteindelijk aan de beurt stonden we snel weer buiten met formulieren en acties zoals bijvoorbeeld mijn verzekeringspolis Latem stempelen door de notaris en nog meer van dit soort gezeur. Omdat ik nog jong ben en geen pensioen hebben ze meer van me nodig dus donderdag de actiepunten afhandelen. Daarna met mats naar de speeltuin en nog even zwemmen. Mats terroriseerd mij continu en weet op ieder moment mij zeiknat te maken. Ik heb al straf gegeven en nog meer maar hij vindt t te leuk om zijn moeder te pesten daar heeft hij wel straf voor over. Helaas! Mats heeft zich ook nog heerlijk vermaakt bij de fonteinen zie foto en filmpjes.

1. Mart:
    15 juli 2014
    Volgens mij ben je zo aan vakantie toe.
  2. Cécile:
    15 juli 2014
    Je zou denken dat het toch al genoeg moet zijn dat Mats alleen met jou is en dus al veel aandacht krijgt. Maar blijkbaar wil hij 100% aandacht. Ik hoop dat je toch wel tot rust komt. Leuke foto's.